dimecres, 23 de setembre del 2009

COMENÇA L'AVENTURA!!

23 de setembre.... i l'inici de l'aventura erasmus!!

Amb aquest blog intentaré plasmar un poquet tot allò que vaig descobrint dia a dia, el que vaig sentint puc passejar xls carrers de Florència, el que m'emociona i em fa riure!
D'aquesta forma tots sereu més partíceps del que estic vivint en terres italianetes!!

Els començaments són, de vegades, complicats.. però aquest no ho ha segut en absolut!!!!!!!!!!!! malgrat l'avorriment del viatge en avió i el posterior passeig d'1 hora des de Pisa a Firenze en bus... ha segut un inici genial!!! i en arribar a l'estació, baixar de l'autobus, i enganxar-me amb els "adoquins" del sòl.. he alçat el cap i en veure asomar la cúpula del duomo entre uns edificis he pegat un botet (hauran pensat que me'n vaig un poc de la pinça) i he somrigut!! perquè estava allí, ací, on feia 10 mesos que havia armat barull per estar.Estic a Florència!!!!

Els companys han vingut a arregplegar-me a l'estació (són molt campexanets) i hem anat donant un "petit" passeig fins als pis.
Moment estrella el que he viscut quan he xafat de nou el meu estimat Ponte Vecchio!! (q boniquet és, quin encant té...)
El pis és super estrany i a l'hora super encantador!! No és un pis, és una casa... bastant velleta, la veritat.. però a l'hora sembla senyorial ja que les portes d'entrada a l'edifici són dues "moles" de madera fosca amb 2"picaports" de cap de lleó jijijiji
Dins, entres en un corredor bastant fred i desastroset.. i veus a mà dreta una porteta xicoteta... obris i taxaaaaaaaan! estás dins de la meua nova casa!! la cuina-menjador-saleta et dona la benvinguda! i després hi ha un passillet pel qual, si camines, arribes a la meua habitació (demà intentarem arreglar-la i donar-li un toc de color xo weno, no està malament!!). Té un sostre de lo més curiós, alguns ja ho sabeu, perquè és en forma de bóveda! sembla q estiga dins d'una església en miniatura jijiji Però no em puc queixar. Té llit, finestreta (0 llum, tot siga dit de pas, xo unes cortines d'un blanc encegador jajaj), una tauleta d'estudi xicoteta, una cómoda amb "espill, cadira i mesita amb flexo inclòs.
Sí, no em puc queixar.. està ben equipada! i fora ho acaba de completar un armari grandet! :)

weno baix també tenim "l'aseo"... que també és una gràcia!!

i dalt les altres 2 habitacions.. aquestes sí en vistes al carrer (es veu q estic un poc comdemnada a viure en la penombra de la galeria.. jajajaja..)

és un pis rar, ja ho he dit, i té mil amagatalls, bòvedes q acaben en parets, forats insospitats i altres rareses.. però és la meua nova casa!! i és geniaaaal!! a més a mig minut del riu i a 2 minuts del ponte vecchio! q més es pot demanar!!!

Els companys acaben d'alegrar l'estada!! són moolt oberts i sembla com si ja haguérem estat junts alguna vegada... això de l'erasmus, que ens "obliga" a obrir-nos a la gent jejeje

Bo gaterets... per hui res mes... és la 1:52 i demà m'espera un dia intens!!

Ara m'espera una nit per somiar amb el que ja estic vivint.... UN ERASMUS EN FLORÈNCIA!!


bacccccccccccccii milleeee!!


Rebe **

1 comentari:

  1. Que comence l'aventura i que no pareee... a fer-ho tot pols i que sàpiga Florència que és una gatera en Firenze!! =) que és... jajajaja!!!

    Perla, des d'ací tot igual... avui fa sol! :P

    ResponElimina